Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11452/20461
Başlık: Kamuoyu araştırmalarının etkinliği ve Türkiye
Yazarlar: Uludağ Üniversitesi/İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi.
Acar, Fatma
Anahtar kelimeler: Türkiye
Basın-yayın organları
Kamuoyu araştırması
Yayın Tarihi: 1994
Yayıncı: Uludağ Üniversitesi
Atıf: Acar, F. (1994). ''Kamuoyu araştırmalarının etkinliği ve Türkiye''. Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 15(1), 245-257.
Özet: Gün geçmiyor ki, basın-yayın organlarında herhangi bir konu ile ilgili bir kamuoyu araştırması yayınlanmasın. Yaşantımızda böylesine iç içe, bize böylesine aşina bu araştırmalar niçin ve nasıl yapılır? Etkileri nelerdir? Son dönemde bu işin 900'lü telefonlarla bile yapılmaya kalkışılması "Kamuoyu araştırması yapmak bu kadar basit midir'!" sorusunu akla getirmektedir. 27 Mart 1994 yerel seçimlerinin yapılacağı önümüzdeki günlerde kamuoyu araştırmaları yine gündeme gelecektir. Gazeteler bu konuda tahmin yapmaya başladılar bile. Hangi kamuoyu araştırmasının daha başarılı olacağını zaman gösterecektir. Ancak geçmişte yapılmış araştırma sonuçlarının başarısı gelecekte yapılacak araştırmalar konusunda ipuçları verebilir. Bir başka deyişle, kamuoyu araştırmalarına ne ölçüde güvenilmemesi gerektiği konusunda bizi aydınlatabilir.
URI: http://hdl.handle.net/11452/20461
ISSN: 1301-3386
Koleksiyonlarda Görünür:1994 Cilt 15 Sayı 1

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
15_1_22.pdf2.36 MBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


Bu öğe kapsamında lisanslı Creative Commons License Creative Commons