Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://hdl.handle.net/11452/17253
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core Alanı | Değer | Dil |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2021-03-09T06:33:45Z | - |
dc.date.available | 2021-03-09T06:33:45Z | - |
dc.date.issued | 1999 | - |
dc.identifier.citation | Bilgin, A. ve Oksal, A. (1999). ''İlköğretim öğretmenlerinin sekiz yıllık eğitime ilişkin beklenti, sorun ve önerileri''. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12(1), 79-84. | tr_TR |
dc.identifier.issn | 2667-6788 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11452/17253 | - |
dc.description.abstract | Bu çalışma ilköğretim öğretmenlerinin sekiz yıllık zorunlu eğitime ilişkin beklenti, sorun ve önerilerini anlamak ve bunların sekiz yıllık eğitimin temel ilkeleriyle örtüşen ve ayrışan noktalarını saptamak amacıyla gerçekleştirilmiştir. Bu amaçla Bursa ilinden 150 ilköğretim öğretmenine kağıt-kalem yöntemiyle beklenti, sorun ve önerileri soru/muştur. Sonuçlar pek çok noktadan temel ilkelerle beklenti, sorun ve önerilerin kesiştiğini ancak öğretmenlerin özellikle üzerinde durduğu bir konuya dikkat çekilmesi gereğini ortaya koymuştur: Müfredat programının yoğunluğunun azaltılması. | tr_TR |
dc.description.abstract | This study intended to investigate the expectations, problems and proposals of primary education teachers related to the eight years of obligatory education and to compare these with the basic principles of the primary education by eight years. By means of paper and pencil, 150 primary school teachers of Bursa were asked about their expectations, problems and proposals. Results showed that they coincide with the basic prlncipals of primary education, but the teachers stressed to the need of lightening the intensive curriculum. | en_US |
dc.language.iso | tr | tr_TR |
dc.publisher | Uludağ Üniversitesi | tr_TR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights | Atıf 4.0 Uluslararası | tr_TR |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.subject | Temel eğitim | tr_TR |
dc.subject | Öğretmen | tr_TR |
dc.subject | Eğitim programları | tr_TR |
dc.subject | Primary education | en_US |
dc.subject | Curriculum | en_US |
dc.subject | Teacher | en_US |
dc.title | İlköğretim öğretmenlerinin sekiz yıllık eğitime ilişkin beklenti, sorun ve önerileri | tr_TR |
dc.title.alternative | The expectations problems and proposals of primary school teachers about eight years of obligatory education | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Uluslararası Hakemli Dergi | tr_TR |
dc.contributor.department | Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi. | tr_TR |
dc.identifier.startpage | 79 | tr_TR |
dc.identifier.endpage | 84 | tr_TR |
dc.identifier.volume | 12 | tr_TR |
dc.identifier.issue | 1 | tr_TR |
dc.relation.journal | Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi / Journal of Uludag University Faculty of Education | tr_TR |
dc.contributor.buuauthor | Bilgin, Asude | - |
dc.contributor.buuauthor | Oksal, Aynur | - |
Koleksiyonlarda Görünür: | 1999 Cilt 12 Sayı 1 |
Bu öğenin dosyaları:
Dosya | Açıklama | Boyut | Biçim | |
---|---|---|---|---|
12_1_9.pdf | 1.15 MB | Adobe PDF | Göster/Aç |
Bu öğe kapsamında lisanslı Creative Commons License