Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11452/11939
Başlık: Markalar ve markalaşma şartları
Diğer Başlıklar: Brands and conditions of being brands
Yazarlar: Gemci, Remzi
Gülşen, Gamze
Kabasakal, F. Müge
Anahtar kelimeler: Marka
Logo
Amblem
Brand
Emblem
Yayın Tarihi: 2009
Yayıncı: Uludağ Üniversitesi
Atıf: Gemci, R. vd. (2009). "Markalar ve markalaşma şartları". Uludağ Üniversitesi Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Dergisi, 14(1), 105-114.
Özet: Günümüz çalışma ve rekabet ortamında bir firmanın yurtiçi ve yurtdışında başarılı olması ve dolayısıyla bilinirliğini artırması o firmanın markalaşmasına bağlıdır. Marka sadece bir logo, kimlik yada işaretten ibaret değildir. Logo, marka, isim, işaretler, reklâm, ürün kullanıcıları ve çeşitli sosyal aktivitelerin etkisiyle tüketicinin zihninde bıraktığı etkidir. Çalışmanın amacı; markalaşmayı neden ve sonuçlarıyla ortaya koymak, başarılı firmalardan örnekler verip bu yönde yapılması gerekenleri anlatmaktır.
Today, one firm’s success, in such a rival business atmosphere depends on its brand recognition. A brand is not only consist of logo, identification or sign but also it is an impress on consumer’s mind by the effects of logo, name, signs, adverts and some kinds of social activities. The aim of our study is stating firmly of being brand with its reasons and results. We will give examples about successful firms for understanding what we need to do.
URI: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/202738
http://hdl.handle.net/11452/11939
ISSN: 2148-4147
Koleksiyonlarda Görünür:2009 Cilt 14 Sayı 1

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
14_1_11.pdf285.57 kBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


Bu öğe kapsamında lisanslı Creative Commons License Creative Commons