Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11452/11939
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGemci, Remzi-
dc.contributor.authorGülşen, Gamze-
dc.contributor.authorKabasakal, F. Müge-
dc.date.accessioned2020-08-05T11:08:24Z-
dc.date.available2020-08-05T11:08:24Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationGemci, R. vd. (2009). "Markalar ve markalaşma şartları". Uludağ Üniversitesi Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Dergisi, 14(1), 105-114.tr_TR
dc.identifier.issn2148-4147-
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/202738-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/11939-
dc.description.abstractGünümüz çalışma ve rekabet ortamında bir firmanın yurtiçi ve yurtdışında başarılı olması ve dolayısıyla bilinirliğini artırması o firmanın markalaşmasına bağlıdır. Marka sadece bir logo, kimlik yada işaretten ibaret değildir. Logo, marka, isim, işaretler, reklâm, ürün kullanıcıları ve çeşitli sosyal aktivitelerin etkisiyle tüketicinin zihninde bıraktığı etkidir. Çalışmanın amacı; markalaşmayı neden ve sonuçlarıyla ortaya koymak, başarılı firmalardan örnekler verip bu yönde yapılması gerekenleri anlatmaktır.tr_TR
dc.description.abstractToday, one firm’s success, in such a rival business atmosphere depends on its brand recognition. A brand is not only consist of logo, identification or sign but also it is an impress on consumer’s mind by the effects of logo, name, signs, adverts and some kinds of social activities. The aim of our study is stating firmly of being brand with its reasons and results. We will give examples about successful firms for understanding what we need to do.en_US
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherUludağ Üniversitesitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAtıf 4.0 Uluslararasıtr_TR
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectMarkatr_TR
dc.subjectLogotr_TR
dc.subjectAmblemtr_TR
dc.subjectBranden_US
dc.subjectEmblemen_US
dc.titleMarkalar ve markalaşma şartlarıtr_TR
dc.title.alternativeBrands and conditions of being brandsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergitr_TR
dc.identifier.startpage105tr_TR
dc.identifier.endpage114tr_TR
dc.identifier.volume14tr_TR
dc.identifier.issue1tr_TR
dc.relation.journalUludağ Üniversitesi Mühendislik Dergisi / Uludağ University Journal of The Faculty of Engineeringtr_TR
Appears in Collections:2009 Cilt 14 Sayı 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14_1_11.pdf285.57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons