Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11452/7337
Başlık: Ticari bankacılıkta pazarlama anlayışı ve Türkiye'deki uygulama
Diğer Başlıklar: An understanding of marketing and applications in commercial banking in Turkey
Yazarlar: İpekyün, Ahmet
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü.
Anahtar kelimeler: Bankacılık
Banking
Pazarlama
Marketing
Türkiye
Turkey
Yayın Tarihi: 1989
Yayıncı: Uludağ Üniversitesi
Atıf: İpekyün, A. (1989). Ticari bankacılıkta pazarlama anlayışı ve Türkiye'deki uygulama. Yayınlanmamış doktora tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
URI: http://hdl.handle.net/11452/7337
Koleksiyonlarda Görünür:Sosyal Bilimler Doktora Tezleri / PhD Dissertations

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
006058.pdf
  A kadar 2099-12-31
16.22 MBAdobe PDFGöster/Aç Bir kopya isteyin


Bu öğe kapsamında lisanslı Creative Commons License Creative Commons