Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11452/5460
Başlık: Müşteri ilişkileri yönetimi ve veri madenciliği
Diğer Başlıklar: Customer relationship management and data mining
Yazarlar: Emel, Gül Gökay
Tok, Arif
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı.
Anahtar kelimeler: Bilgisayar yazılımları
Müşteri ilişkileri
Müşteri ilişkileri yönetimi
Müşteriler
Teknoloji
Veri madenciliği
Yönetim
Çağrı merkezi
Computer softwares
Customer relationship
Customer relationships management
Customers
Technology
Data mining
Management
Call center
Yayın Tarihi: 2002
Yayıncı: Uludağ Üniversitesi
Atıf: Tok, A. (2002). Müşteri ilişkileri yönetimi ve veri madenciliği. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
URI: http://hdl.handle.net/11452/5460
Koleksiyonlarda Görünür:Sosyal Bilimler Yüksek Lisans Tezleri / Master Degree

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
112979.pdf
  A kadar 2099-12-31
13.98 MBAdobe PDFGöster/Aç Bir kopya isteyin


Bu öğe kapsamında lisanslı Creative Commons License Creative Commons