Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11452/4903
Başlık: Konaklama işletmelerinde personel verimliliği ve hizmet kalitesini artırma yöntemleri ve bir uygulama
Diğer Başlıklar: Increasing methods of personnel productivity and service quality in hospitality industry
Yazarlar: Sabuncuoğlu, Zeyyat
Ceylan, Canan
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Yönetim ve Organizasyon Anabilim Dalı.
Anahtar kelimeler: Hizmet kalitesi
Kalite güvence sistemi
Konaklama işletmeleri
Müşteri tatmini
Personel
Toplam kalite yönetimi
Verimlilik
Service quality
Quality assurance system
Accommodation enterprises
Customer satisfaction
Personnel
Total quality management
Productivity
Yayın Tarihi: 1996
Yayıncı: Uludağ Üniversitesi
Atıf: Ceylan, C. (1996). Konaklama işletmelerinde personel verimliliği ve hizmet kalitesini artırma yöntemleri ve bir uygulama. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
URI: http://hdl.handle.net/11452/4903
Koleksiyonlarda Görünür:Sosyal Bilimler Yüksek Lisans Tezleri / Master Degree

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
054211.pdf
  A kadar 2099-12-31
8.38 MBAdobe PDFGöster/Aç Bir kopya isteyin


Bu öğe kapsamında lisanslı Creative Commons License Creative Commons