Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11452/3635
Başlık: Pazarlama kararlarında etik değerlerin rolü ve bir uygulama
Diğer Başlıklar: The role of ethical values in marketing decisions and an application
Yazarlar: Tokol, Tuncer
Özdemir, Erkan
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı.
Anahtar kelimeler: İşletme
Ahlak
Ahlaki değerler
Etik
Pazarlama
Reklamlar
İş ahlakı
İşletme yönetimi
Business administration
Morality
Moral values
Ethics
Marketing
Advertisements
Business ethics
Business management
Yayın Tarihi: 2001
Yayıncı: Uludağ Üniversitesi
Atıf: Özdemir, E. (2001). Pazarlama kararlarında etik değerlerin rolü ve bir uygulama. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
URI: http://hdl.handle.net/11452/3635
Koleksiyonlarda Görünür:Sosyal Bilimler Yüksek Lisans Tezleri / Master Degree

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
109067.pdf
  A kadar 2099-12-31
21.73 MBAdobe PDFGöster/Aç Bir kopya isteyin


Bu öğe kapsamında lisanslı Creative Commons License Creative Commons