Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11452/20704
Title: Banka yönetiminde insan ilişkilerinin önemi
Authors: Uludağ Üniversitesi/İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi.
Sabuncuoğlu, Zeyyat
Keywords: Banka yönetimi
İnsan ilişkileri
Banka personeli
Personel ilişkileri
Müşteri ilişkileri
Issue Date: 1984
Publisher: Uludağ Üniversitesi
Citation: Sabuncuoğlu, Z. (1984). "Banka yönetiminde insan ilişkilerinin önemi". Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 5(2), 147-154.
Abstract: Bilindiği gibi işletmeler toplum gereksinmelerini karşılamak üzere mal ve hizmet üreten ekonomik ve sosyal kuruluşlardır. Tüm işletmeler için geçerli olan bu geleneksel tanım içinde banka işletmeciliğinin yeri ve özelliği, hizmet üretimine dönük bir işlev üstlenmiş olmasıdır. Bir başka anlatımla, banka genellikle hizmet üreten bir tipik işletmedir. Bu nedenle bir bankanın başarısı üretilen hizmetin nitelik ve niceliği ile ölçülür.
URI: http://hdl.handle.net/11452/20704
Appears in Collections:1984 Cilt 5 Sayı 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5_2_11.pdf2.12 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons