Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11452/20704
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2021-06-22T07:38:00Z-
dc.date.available2021-06-22T07:38:00Z-
dc.date.issued1984-
dc.identifier.citationSabuncuoğlu, Z. (1984). "Banka yönetiminde insan ilişkilerinin önemi". Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 5(2), 147-154.tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/20704-
dc.description.abstractBilindiği gibi işletmeler toplum gereksinmelerini karşılamak üzere mal ve hizmet üreten ekonomik ve sosyal kuruluşlardır. Tüm işletmeler için geçerli olan bu geleneksel tanım içinde banka işletmeciliğinin yeri ve özelliği, hizmet üretimine dönük bir işlev üstlenmiş olmasıdır. Bir başka anlatımla, banka genellikle hizmet üreten bir tipik işletmedir. Bu nedenle bir bankanın başarısı üretilen hizmetin nitelik ve niceliği ile ölçülür.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherUludağ Üniversitesitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAtıf 4.0 Uluslararasıtr_TR
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectBanka yönetimitr_TR
dc.subjectİnsan ilişkileritr_TR
dc.subjectBanka personelitr_TR
dc.subjectPersonel ilişkileritr_TR
dc.subjectMüşteri ilişkileritr_TR
dc.titleBanka yönetiminde insan ilişkilerinin önemitr_TR
dc.typeArticleen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergitr_TR
dc.contributor.departmentUludağ Üniversitesi/İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi.tr_TR
dc.identifier.startpage147tr_TR
dc.identifier.endpage154tr_TR
dc.identifier.volume5tr_TR
dc.identifier.issue2tr_TR
dc.relation.journalUludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisitr_TR
dc.contributor.buuauthorSabuncuoğlu, Zeyyat-
Appears in Collections:1984 Cilt 5 Sayı 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5_2_11.pdf2.12 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons