Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 16 (Search time: 0.328 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019-02-01Olumlu Annebabalık Eğitimi Programı’nın (Positive Parenting Program-Triple P) ailenin ruh sağlığına etkisiBursa Uludağ Üniversitesi/Sağlık Bilimleri Fakültesi.; 0000-0002-7285-6196; Arkan, Burcu
2018-12-07Örgüt kültürü, psikolojik güçlendirme ve örgütsel bağlılık arasındaki ilişkilerBalçık, Ece; Ordu, Aydan
2018-11-12Ergenlerin gelecek beklentilerinin yordayıcısı olarak: Psikolojik semptomlar ve akademik başarıDursun, Asiye; Başkaya, Yasemin Körler; Bursa Uludağ Üniversitesi.; 0000-0002-6118-9658; Özkan, Murat Sinan
2018-11-11Lamba parlaklığını etkileyen değişkenler ile değişkenleri belirlemenin öğretiminde analoji kullanımının etkisiHarman, Gonca; Çökelez, Aytekin
2018-12-28Ebeveynlerin çocukların bilgi iletişim teknolojileri kullanımına yönelik tutumları üzerine bir ölçek geliştirme çalışmasıTürel, Yalın Kılıç; Gür, Duygu
2018-12-28Lise öğrencilerinin sosyal ağları kullanma sıklığına göre sosyal ağları eğitim amaçlı kullanmaya yönelik tutumlarının incelenmesiKesici, Ahmet
2018-11-11Enabling pre-service chemistry teachers' development of Technological, Pedagogical, and Content Knowledge (TPACK) through case-based lesson planningRobeck, Edward C.; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi.; 0000-0002-0441-1048; Özdilek, Zehra
2018-12-28Beyin temelli öğrenmenin fen bilimleri dersinde öğrencilerin akademik başarıları ve başarıya yönelik duyguları üzerine etkisiÜçüncü, Gökşen; Sakız, Gönül
2018-12-09Okul öncesi öğretmenlerinin etkinliklerde kullandıkları dikkat çekme ve dikkati sürdürme şekillerinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesiBartan, Murat
2018-12-11Okul öncesi öğretmen adaylarının akademik içsel motivasyonları İle özliderlik düzeyleri arasındaki ilişkiBursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü.; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi.; 0000-0002-3704-8994; 0000-0002-0551-7741; Çubukcu, Ayşe; Kahraman, Pınar Bağçeli