Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11452/10808
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2020-05-22T18:16:29Z | - |
dc.date.available | 2020-05-22T18:16:29Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.citation | Kazanoğlu, F. (2004). "Programme de Français sur objectifs spécifiques: Nouvelle approche, nouvelle méthode d’apprentissage". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 17(1), 65-81. | tr_TR |
dc.identifier.issn | 2667-6788 | - |
dc.identifier.uri | http://static.dergipark.org.tr/article-download/imported/5000152284/5000138092.pdf? | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11452/10808 | - |
dc.description.abstract | L’enseignement-apprentissage des langues requiert des stratégies et des méthodes d’apprentissage adéquates; ce qui nécessite auparavant une détermination des besoins, du profil des apprenants et des objectifs de l’apprentissage. Il est à constater que les échecs proviennent exclusivement de lacunes au niveau de la détermination mentionnée préalablement. Le programme de Français sur Objectifs Spécifiques, mis en application par le Département de Français de la Faculté de Pédagogie de l’université d’Uludağ a apporté, à Bursa, une nouvelle approche à l’apprentissage du Français. L’enseignement- apprentissage lors de ce programme de FOS a été réalisé avec une nouvelle méthode d’enseignement du Français Langue Etrangère dans un cadre professionnel pour un public composé d’adultes (professionnels et étudiants). A la suite de quelques considérations générales, cette méthode, ses particularités et différences constitueront les sujets traités dans cette étude. | fr |
dc.description.abstract | Yabancı Dil Eğitimi ve Öğretimi konusunda uygun yöntem ve öğretim kitaplarının seçilmesi öncellikle ilgili alanda ihtiyaçların, dil öğrenmek isteyen adayların özelliklerinin ve eğitim programının hedeflerinin saptanması yoluyla olasıdır; alınan olumsuz sonuçlar belirtilen aşamalarda eksik veya yanlış saptamalardan kaynaklanmaktadır. U.Ü. Eğitim Fakültesi Fransız Dili ve Eğitimi Anabilim Dalı bünyesinde açılan Özel Alan Fransızca Programı Bursa’da Fransızca eğitimine yeni bir yaklaşım getirdi. Mesleki Fransızca ihtiyacını karşılamak üzere açılan bu ÖAF programının uygulanması sırasında özel sektör çalışanları ile üniversite 3. ve 4. öğrencilerinden oluşan yetişkin bir gruba hitap edebilecek özel bir dil öğretim kitabı kullanıldı; Birkaç saptamadan sonra, çalışmamızın başlıca amacı, bu dil öğretim kitabını tanıtarak, özelliklerini ve diğerlerinden farklılığını ortaya koymak oldu. | tr_TR |
dc.language.iso | fr | tr_TR |
dc.publisher | Uludağ Üniversitesi | tr_TR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights | Atıf 4.0 Uluslararası | tr_TR |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.subject | Méthode d’apprentissage | fr |
dc.subject | Besoins | fr |
dc.subject | Français sur objectifs spécifiques | fr |
dc.subject | Compétence langagière et communicative | fr |
dc.subject | Dil öğretim kitabı | tr_TR |
dc.subject | İhtiyaçlar | tr_TR |
dc.subject | Özel alan Fransızca programı | tr_TR |
dc.subject | Dilsel ve iletişimsel edinimler | tr_TR |
dc.title | Programme de Français sur objectifs spécifiques: Nouvelle approche, nouvelle méthode d’apprentissage | fr |
dc.title.alternative | Belirli amaçlara İlişkin Fransız programı: Yeni yaklaşım, yeni öğrenme yöntemi | tr_TR |
dc.type | Article | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Uluslararası Hakemli Dergi | tr_TR |
dc.contributor.department | Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi. | tr_TR |
dc.identifier.startpage | 65 | tr_TR |
dc.identifier.endpage | 81 | tr_TR |
dc.identifier.volume | 17 | tr_TR |
dc.identifier.issue | 1 | tr_TR |
dc.relation.journal | Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi / Journal of Uludag University Faculty of Education | tr_TR |
dc.contributor.buuauthor | Kazanoğlu, Fatma | - |
Appears in Collections: | 2004 Cilt 17 Sayı 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17_1_7.pdf | 105.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License