Skip navigation
Ana Sayfa
Listele
Bölümler &
Koleksiyonlar
Öğelere Göre Gözat:
Yayın Tarihi
Yazar
Başlık
Konu
Tür
Kapsam
WOS
Scopus
BAP
Avrupa Birliği Destekli Yayın Sayısı
TÜBİTAK Destekli Yayın Sayısı
Dil
Erişim
Bölüm
Yardım
Dil
Türkçe
English
Oturum
DSpace'im
Güncelleme Al
Profil Düzenle
Bursa Uludağ Üniversitesi
Açık Erişim Sistemi
Bursa Uludağ Üniversitesinin araştırma çıktılarının yer aldığı açık erişim sistemidir.
Açık Erişim@BUU
Yazar Arslan, Çiğdem
Atla:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
veya bir kaç harf giriniz:
Sırala:
Başlık
Yayın tarihi
Gönderi tarihi
Sıra ile:
Artan
Azalan
Sonuçlar/Sayfa
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Yazarlar/Kayıt:
Tüm
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Gösterilen sonuçlar 1 - 15 den 15
Yayın Tarihi
Başlık
Yazar(lar)
2023-04-14
Çift odaklı öğretim modelinin ortaokul öğrencilerinin matematik okuryazarlık yeterlik düzeyleri üzerine etkisinin incelenmesi
Arslan, Çiğdem
;
Karaduman, Burcu
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Eğitimi Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
;
0000-0001-9809-9077
2007-10-22
İlköğretim öğrencilerinde muhakeme etme ve ispatlama düşüncesinin gelişimi
Altun, Murat
;
Arslan, Çiğdem
;
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı.
2006
İlköğretim öğrencilerinin problem çözme stratejilerini öğrenmeleri üzerine bir çalışma
Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi.
;
Altun, Murat
;
Arslan, Çiğdem
2002
İlköğretim yedinci ve sekizinci sınıf öğrencilerinin problem çözme stratejilerini kullanabilme düzeyleri üzerine bir çalışma
Altun, Murat
;
Arslan, Çiğdem
;
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı.
2009
Learning and reasoning styles of pre service teachers': Inductive or deductive reasoning on science and mathematics related to their learning style
Arslan, Çiğdem
;
Uzunboylu, H.
;
Çavuş, N.
;
Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/İlköğretim Bölümü.
;
0000-0002-1860-852X
;
0000-0003-1988-6385
;
Göçmençelebi, Şirin İlkörücü
;
Tapan, Menekşe Seden
;
W-2281-2017
;
G-3278-2013
;
26656681900
;
26657063600
2004
Lise matematik ders kitaplarının kullanım şekli ve sıklığı üzerine bir çalışma
Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/İlköğretim Bölümü.
;
Altun, Murat
;
Arslan, Çiğdem
;
Yazgan, Yeliz
2022-03-29
Matematik okuryazarlığının okul matematiği ile entegrasyonu
Bozkurt, Işıl
;
Akkaya, Recai
;
Demir, Furkan
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi.
;
0000-0001- 8853-8523
;
0000-0001- 8413-8290
;
0000-0001- 7354-8155
;
0000-0001-9809-9077
;
0000-0003-1768-3963
;
Altun, Murat
;
Ülger, Tuğçe Kozaklı
;
Arslan, Çiğdem
;
Karaduman, Burcu
;
Özaydın, Zeynep
2022-06-28
Matematiksel muhakeme etme yeterliğinin uzaktan eğitim yoluyla verilen matematik okuryazarlığı hizmet içi öğretmen eğitimi ve uygulamaları sürecinde değerlendirilmesi
Arslan, Çiğdem
;
Özaydın, Zeynep
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
;
0000-0003-1768-3963
2023-05-26
Ortaokul matematik ders kitaplarındaki veri işleme öğrenme alanının matematik okuryazarlığı bağlamında incelenmesi
Arslan, Çiğdem
;
Erdoğan, Esra
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
;
0000-0002-2269-2138
2015
A real context problem for consolidating the similarity
Arslan, Çiğdem
;
Alevriadou, A.
;
Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü.
;
0000-0002-6262-8421
;
Güler, Hatice Kübra
;
AAH-2771-2021
;
57215935518
2011
Relationship between usage levels of "looking for a pattern" and "simplifying the problem" strategies
Ubuz, B
;
Arslan, Çiğdem
;
Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Temel Eğitim Bölümü.
;
Yazgan, Yeliz
2022-06-30
Şekil ve uzay konu alanıyla ilgili matematik okuryazarlık sorularını çözme başarısı üzerinden geometrik düşünme düzeylerinin incelenmesi
Arslan, Çiğdem
;
Gavaz, Hüseyin Ozan
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
;
0000-0002-1786-2884
2021-08-18
Veli katılımının matematik okuryazarlığı eğitimi sürecine etkisinin incelenmesi
Arslan, Çiğdem
;
Doğan, Beyzanur
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
2021-01-08
Yedinci sınıf öğrencilerinin merkezi eğilim ölçüleri konusuna ilişkin bilgiyi oluşturma süreçlerinin incelenmesi
Arslan, Çiğdem
;
Eroğlu, Emre
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
2023-02-10
Yedinci sınıfta çift odaklı öğretim modeli ile yapılan matematik okuryazarlığı öğretiminin değerlendirilmesi
Arslan, Çiğdem
;
Bulat, Menekşe
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
;
0000-0003-1208-9105