Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11452/9524
Title: Reklamın toplum üzerindeki etkileri
Other Titles: The effects of advertisement on society
Authors: Tokol, Tuncer
Ener, Neriman
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı.
Keywords: Reklamlar
Turkey
Toplum
Advertisements
Society
Türkiye
Issue Date: 1990
Publisher: Uludağ Üniversitesi
Citation: Ener, N. (1990). Reklamın toplum üzerindeki etkileri. Yayınlanmamış doktora tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
URI: http://hdl.handle.net/11452/9524
Appears in Collections:Sosyal Bilimler Doktora Tezleri / PhD Dissertations

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
010141.pdf
  Until 2099-12-31
9.25 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons