Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11452/8775
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorŞenşekerci, Erkan-
dc.contributor.authorDuman, Havva-
dc.date.accessioned2020-02-13T07:57:35Z-
dc.date.available2020-02-13T07:57:35Z-
dc.date.issued2011-03-22-
dc.identifier.citationDuman, H. (2011). Sosyal bilgiler eğitiminde harita kullanımı ve harita kullanımı konusunda öğretmen görüşleri. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü.tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/8775-
dc.description.abstractBu tez, öğretmenlerin Sosyal Bilgiler derslerinde harita kullanımına yönelik tutum ve sorunlarını anlamak ve elde edilecek bulgulardan hareketle didaktik haritaların nitelikleri ile harita kullanımının verimliliğini artırmaya yönelik bilimsel çözümler üretmek amacıyla yapılmış, tarama modelinde betimsel bir araştırmadır. Bu araştırmada sosyal bilgilerde kullanılan materyaller hakkında bilgi verilmiştir. Ayrıca sosyal bilgiler derslerinde en fazla kullanım olanağına sahip görsel materyallerden biri olan haritalar ve harita kullanmanın önemine değinilmiştir.tr_TR
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to understand the approach and the problems of map usage in Social Studies and,the light of observations, to provide scientific solutions to increase the efficiency of map usage by using the properties of didactical maps. Furthermore, the maps, which are the most used visual materials in social sciences lectures, and the importance of map usage are mentioned.en_US
dc.format.extentX, 108 sayfatr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherUludağ Üniversitesitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAtıf 4.0 Uluslararasıtr_TR
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectDers araç gereçleritr_TR
dc.subjectHaritalartr_TR
dc.subjectSosyal bilgiler eğitimitr_TR
dc.subjectCourse tools in social studies educationen_US
dc.subjectMapsen_US
dc.subjectUse of mapen_US
dc.titleSosyal bilgiler eğitiminde harita kullanımı ve harita kullanımı konusunda öğretmen görüşleritr_TR
dc.title.alternativeUsing map in teaching of social studies and teachers' opinions about using mapen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.relation.publicationcategoryTeztr_TR
dc.contributor.departmentUludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/İlköğretim Bilim Dalı.tr_TR
Appears in Collections:Eğitim Bilimleri Yüksek Lisans Tezleri / Master Degree

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
306394.pdf1.82 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons