Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11452/7818
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hökelekli, Hayati | - |
dc.contributor.author | Özgül, Sabri | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-04T08:28:05Z | - |
dc.date.available | 2020-02-04T08:28:05Z | - |
dc.date.issued | 1998 | - |
dc.identifier.citation | Özgül, S. (1998). Engellenme durumları ve tabiat üstü yüklemeler arasındaki ilişkiler. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. | tr_TR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11452/7818 | - |
dc.format.extent | XII, 113 sayfa | tr_TR |
dc.language.iso | tr | tr_TR |
dc.publisher | Uludağ Üniversitesi | tr_TR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights | Atıf 4.0 Uluslararası | tr_TR |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.subject | Denetim odağı | tr_TR |
dc.subject | Din anlayışı | tr_TR |
dc.subject | Din psikolojisi | tr_TR |
dc.subject | Engelleme | tr_TR |
dc.subject | Ergenler | tr_TR |
dc.subject | Yükleme kuramı | tr_TR |
dc.subject | Locus of control | en_US |
dc.subject | Understanding of religion | en_US |
dc.subject | Religious psychology | en_US |
dc.subject | Obstruction | en_US |
dc.subject | Adolescents | en_US |
dc.subject | Attribution theory | en_US |
dc.title | Engellenme durumları ve tabiat üstü yüklemeler arasındaki ilişkiler | tr_TR |
dc.title.alternative | The relationship between frustration and supernatural attributlins | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | tr_TR |
dc.contributor.department | Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Psikolojisi Bilim Dalı. | tr_TR |
Appears in Collections: | Sosyal Bilimler Yüksek Lisans Tezleri / Master Degree |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
074277.pdf Until 2099-12-31 | 4.45 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
This item is licensed under a Creative Commons License