Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11452/6392
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorAstarlıoğlu, Sabri-
dc.contributor.authorKorkmaz, Ümit İhsan-
dc.date.accessioned2020-01-20T08:03:00Z-
dc.date.available2020-01-20T08:03:00Z-
dc.date.issued1997-
dc.identifier.citationKorkmaz, Ü. İ. (1997). Hizmet işletmelerinde toplam kalite yönetimi ve bir uygulama örneği. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/6392-
dc.format.extentVI, 184 sayfatr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherUludağ Üniversitesitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAtıf 4.0 Uluslararasıtr_TR
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectHizmet işletmeleritr_TR
dc.subjectKalitetr_TR
dc.subjectToplam kalite yönetimitr_TR
dc.subjectİşletmelertr_TR
dc.subjectService organizationsen_US
dc.subjectQualityen_US
dc.subjectTotal quality managementen_US
dc.subjectBusinessesen_US
dc.titleHizmet işletmelerinde toplam kalite yönetimi ve bir uygulama örneğitr_TR
dc.title.alternativeTotal quality management and an application example in service companiesen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.relation.publicationcategoryTeztr_TR
dc.contributor.departmentUludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Yönetim ve Organizasyon Bilim Dalı.tr_TR
Koleksiyonlarda Görünür:Sosyal Bilimler Yüksek Lisans Tezleri / Master Degree

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
062781.pdf
  A kadar 2099-12-31
7.05 MBAdobe PDFGöster/Aç Bir kopya isteyin


Bu öğe kapsamında lisanslı Creative Commons License Creative Commons