Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11452/4986
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorÖzgüven, M. Bilal-
dc.contributor.authorSözüer, Hatice-
dc.date.accessioned2020-01-03T07:46:03Z-
dc.date.available2020-01-03T07:46:03Z-
dc.date.issued1996-
dc.identifier.citationSözüer, H. (1996). Hizmet örgütlerinde işgören tatmini bir banka örneği. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/4986-
dc.format.extent120 sayfatr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherUludağ Üniversitesitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAtıf 4.0 Uluslararasıtr_TR
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectBankacılık sektörütr_TR
dc.subjectHizmet işletmeleritr_TR
dc.subjectÖrgüt yapısıtr_TR
dc.subjectÖrgüt yönetimitr_TR
dc.subjectBanking sectoren_US
dc.subjectService organizationsen_US
dc.subjectOrganizational structureen_US
dc.subjectOrganizational managementen_US
dc.titleHizmet örgütlerinde işgören tatmini bir banka örneğitr_TR
dc.title.alternativeAn example of a bank employee satisfaction in service organizationsen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.relation.publicationcategoryTeztr_TR
dc.contributor.departmentUludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Kamu Yönetimi Anabilim Dalı.tr_TR
Appears in Collections:Sosyal Bilimler Yüksek Lisans Tezleri / Master Degree

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
054264.pdf
  Until 2099-12-31
4.51 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons