Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11452/31663
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKoçer, Hasan Ali-
dc.contributor.authorÖzdemir, Erdem-
dc.date.accessioned2023-03-21T07:58:33Z-
dc.date.available2023-03-21T07:58:33Z-
dc.date.issued1988-
dc.identifier.citationÖzdemir, E. (1988). Üniversite öğrencilerinin batı özellikleriyle beden eğitimi ve spora ilişkin değerleri üzerine bir araştırma. Yayınlanmamış doktora tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/31663-
dc.description.abstractBu araştırma, Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Beden Eğitimi ve Spor Bölümü öğrencilerinin öğrenim düzeyleri, üniversite takımlarında yer alma veya almamaları, cinsiyet farklılıkları ve sosyo-ekonomik durumları ile beden eğitimi ve spora karşı tutumları arasındaki ilişkileri saptamak amacıyla yapılmıştır. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Beden Eğitimi ve Spor Bölümünde, 1986-87 öğretim yılı bahar döneminde devam eden (173) birinci, ikinci, üçüncü ve dördüncü sınıf öğrencisi araştırmanın kapsamına alınmış ve kendilerine "Kişisel Sosyo-Ekonomik Bilgi Anketi ile Beden Eğitimi ve Spor Tutum Ölçeği" testi uygulanmıştır.tr_TR
dc.format.extentIV, 95 sayfatr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherUludağ Üniversitesitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAtıf 4.0 Uluslararasıtr_TR
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectÜniversite öğrencileritr_TR
dc.subjectBatı özellikleritr_TR
dc.subjectBeden eğitimi ve sportr_TR
dc.titleÜniversite öğrencilerinin batı özellikleriyle beden eğitimi ve spora ilişkin değerleri üzerine bir araştırmatr_TR
dc.typedoctoralThesisen_US
dc.relation.publicationcategoryTeztr_TR
dc.contributor.departmentUludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı.tr_TR
Appears in Collections:Sosyal Bilimler Doktora Tezleri / PhD Dissertations

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SOD_00214.pdf
  Until 2099-12-31
2.37 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons