Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11452/20239
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.date.accessioned2021-06-07T10:24:49Z-
dc.date.available2021-06-07T10:24:49Z-
dc.date.issued1993-
dc.identifier.citationAkat, Ö. (1993). "Pazarlama açısından seçim kampanyaları ve yönetimi". Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 14(1-2), 97-104.tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/20239-
dc.description.abstractSeçime dayalı demokrasilerde politik kampanyalar tartışmasız bir şekilde, iletişime (haberleşmeye) dayanmakla, adayların halkı" kendileri için oy vermeye ikna etme kabiliyetlerine bağlı olmaktadır. Hatalarına rağmen, AB.D. Başkanı Reagan'ın başarısındaki en büyük özelliği halkla kolay ve rahat bir şekilde diyalog kurması idi. Örneğin, bu kabiliyeti, silah satışlarının bazı gerilla gruplarının finansmanında kullanılması "İrangate" olayı ve benzeri sorunlarda kendisine "zor durumdan sıyrılmada" büyük ölçüde yardımcı olmuştur1.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherUludağ Üniversitesitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAtıf 4.0 Uluslararasıtr_TR
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectPazarlamatr_TR
dc.subjectSeçim kampanyalarıtr_TR
dc.subjectPolitik kampanyalartr_TR
dc.subjectOytr_TR
dc.titlePazarlama açısından seçim kampanyaları ve yönetimitr_TR
dc.typeArticleen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergitr_TR
dc.contributor.departmentUludağ Üniversitesi/İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi/İşletme Bölümü.tr_TR
dc.identifier.startpage97tr_TR
dc.identifier.endpage104tr_TR
dc.identifier.volume14tr_TR
dc.identifier.issue1-2tr_TR
dc.relation.journalUludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisitr_TR
dc.contributor.buuauthorAkat, Ömer-
Koleksiyonlarda Görünür:1993 Cilt 14 Sayı 1-2

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
14_1-2_9.pdf1.87 MBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


Bu öğe kapsamında lisanslı Creative Commons License Creative Commons