Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11452/19719
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAksu, Yusuf Ziya-
dc.date.accessioned2021-04-14T11:13:28Z-
dc.date.available2021-04-14T11:13:28Z-
dc.date.issued1972-
dc.identifier.citationAksu, Y. Z. (1972). "Modanın pazarlama politikasına etkileri". Akademi: Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, 1(1), 163-169.tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/19719-
dc.description.abstractModanın tesir sahaları günümüzde çok sür'atli bir şekilde yayılmakta ve her geçen gün yeni tüketim alanlarında modanın derin etkilerine rastlanmaktadır. Çok eski yıllardan beri sadece kadın giysilerinde meydana gelen periyodik dalgalanmalar, bugün hangi tüketim alanına bakılırsa bakılsın karşımıza çıkmakta ve bizi bir çok çözüm arayan sorunlarla baş başa bırakmaktadır. Biz bu yazımızda pazarlama ile moda arasında mevcut ilişkilere değinecek ve moda fenomeninin pazarlamacıyı ilgilendiren yönünü ele alacağız.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherBursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAtıf 4.0 Uluslararasıtr_TR
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectModatr_TR
dc.subjectPazarlamatr_TR
dc.subjectPolitikatr_TR
dc.subjectTüketim alanlarıtr_TR
dc.titleModanın pazarlama politikasına etkileritr_TR
dc.typeArticleen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergitr_TR
dc.identifier.startpage163tr_TR
dc.identifier.endpage169tr_TR
dc.identifier.volume1tr_TR
dc.identifier.issue1tr_TR
dc.relation.journalAkademi: Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisitr_TR
Appears in Collections:1972 Cilt 1 Sayı 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1_1_9.pdf2.36 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons