Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11452/19445
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2021-04-12T12:43:17Z-
dc.date.available2021-04-12T12:43:17Z-
dc.date.issued1977-
dc.identifier.citationTokol, T. (1977). "Tüketicinin satın alma davranışının analizi". Akademi: Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, 6(1-2), 144-170.tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/19445-
dc.description.abstractPazar düzenine dayalı gelişmiş ekonomilerde, işletmelerin pazarda varoluşunun büyük ölçüde amacı tüketici arzulanın ve gereksinmelerini karşılamaktır. İşletmeler bu amaçlarını gerçekleştirebildikleri ölçüde kendilerini başarılı saymakta ve kârı bir amaç olmaktan çok, tüketici gereksinmelerini karşılamadaki başarılarının bir ölçüsü olarak kabul etmekteler.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherBursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAtıf 4.0 Uluslararasıtr_TR
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectTüketicitr_TR
dc.subjectSatın almatr_TR
dc.subjectDavranıştr_TR
dc.subjectAnaliztr_TR
dc.subjectEkonomitr_TR
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.titleTüketicinin satın alma davranışının analizitr_TR
dc.typeArticleen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergitr_TR
dc.contributor.departmentUludağ Üniversitesi/İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi.tr_TR
dc.identifier.startpage144tr_TR
dc.identifier.endpage170tr_TR
dc.identifier.volume6tr_TR
dc.identifier.issue1-2tr_TR
dc.relation.journalAkademi: Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisitr_TR
dc.contributor.buuauthorTokol, Tuncer-
Appears in Collections:1977 Cilt 6 Sayı 1-2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_1-2_6.pdf7.26 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons