Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://hdl.handle.net/11452/17076
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core Alanı | Değer | Dil |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2021-03-05T07:57:32Z | - |
dc.date.available | 2021-03-05T07:57:32Z | - |
dc.date.issued | 1995 | - |
dc.identifier.citation | Başal, H. A. (1995). "Fransız Dili Eğitimi Anabilim Dalı öğrencilerini tanıma, eğitim ve uyum sorunlarını saptama". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10(1), 159-164. | tr_TR |
dc.identifier.issn | 2667-6788 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11452/17076 | - |
dc.description.abstract | Bu araştırmanın amacı; 1992-1993 öğretim yılı UU. Eğitim Fakültesi Fransız Dili ve Eğitimi Bölümü Hazırlık, bir, iki, üç ve dördüncü sınıflarında yurt dışında bir süre yaşamış olan öğrencilerin Türkive'ye dönüşlerinde çevrelerine uyumlarında karşılaştıkları sorunlarının neler olabileceğini ortaya çıkarmaktır. | tr_TR |
dc.language.iso | tr | tr_TR |
dc.publisher | Uludağ Üniversitesi | tr_TR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights | Atıf 4.0 Uluslararası | tr_TR |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.subject | Fransız Dili | tr_TR |
dc.subject | Eğitim ve uyum sorunları | tr_TR |
dc.title | Fransız Dili Eğitimi Anabilim Dalı öğrencilerini tanıma, eğitim ve uyum sorunlarını saptama | tr_TR |
dc.type | Article | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Uluslararası Hakemli Dergi | tr_TR |
dc.contributor.department | Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Eğitim Bilimleri Bölümü. | tr_TR |
dc.identifier.startpage | 159 | tr_TR |
dc.identifier.endpage | 164 | tr_TR |
dc.identifier.volume | 10 | tr_TR |
dc.identifier.issue | 1 | tr_TR |
dc.relation.journal | Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi / Journal of Uludag University Faculty of Education | tr_TR |
dc.contributor.buuauthor | Başal, Handan Asude | - |
Koleksiyonlarda Görünür: | 1995 Cilt 10 Sayı 1 |
Bu öğenin dosyaları:
Dosya | Açıklama | Boyut | Biçim | |
---|---|---|---|---|
10_1_22.pdf | 936.66 kB | Adobe PDF | Göster/Aç |
Bu öğe kapsamında lisanslı Creative Commons License