Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11452/16810
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorÖzdemir, Deniz-
dc.date.accessioned2021-02-26T11:36:06Z-
dc.date.available2021-02-26T11:36:06Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationÖzdemir, D. (2003). ''Liseler için felsefe kitabı üzerine bir inceleme''. Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi, 2, 120-122.tr_TR
dc.identifier.issn1303-4251-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/16810-
dc.description.abstractHayatında ilk defa felsefe eğitimi alacak bir kişiye bu dersi nasıl sevdirebiliriz? Nasıl öğretebilirizden önce nasıl sevdiririz üzerinde öncelikle durmamız gerekir. Çünkü genel olarak toplumda felsefe ile ilgili pek çok olumsuz ön yargı var. Bunlardan bazıları; felsefenin çok fazla işe yaramadığı, anlamsız bilgi yığını hatta "Felsefe yapma bana şimdi" gibi bir deyimle anlatılmak istenen artık, sıkıcı, anlaşılmaz ve boş konuşmayı ifade ediyor. Felsefe eğitiminde asıl sorun bu önyargıları silmek ve felsefe öğrenimi yapabilmektir. Lisede felsefe öğrenimi yapabilmek için elimizdeki kaynağın bu amaca ne kadar uygun olup olmadığını tartışmamız gerekir.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherUludağ Üniversitesitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAtıf 4.0 Uluslararasıtr_TR
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectLiseler için felsefe kitabıtr_TR
dc.subjectİncelemetr_TR
dc.subjectFelsefe eğitimitr_TR
dc.subjectSevdirmektr_TR
dc.subjectOlumsuz yargıtr_TR
dc.subjectDers kitabıtr_TR
dc.titleLiseler için felsefe kitabı üzerine bir incelemetr_TR
dc.typeArticleen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergitr_TR
dc.identifier.startpage121tr_TR
dc.identifier.endpage122tr_TR
dc.identifier.issue2tr_TR
dc.relation.journalKaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisitr_TR
Appears in Collections:2003 Bahar Sayı 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2003_2_18.pdf661.81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons