Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://hdl.handle.net/11452/16795
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core Alanı | Değer | Dil |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2021-02-26T08:00:01Z | - |
dc.date.available | 2021-02-26T08:00:01Z | - |
dc.date.issued | 1992 | - |
dc.identifier.citation | Başal, H. A. (1992). "Okul öncesi eğitimin ülkemizdeki durumu". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7(1), 41-44. | tr_TR |
dc.identifier.issn | 2667-6788 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11452/16795 | - |
dc.description.abstract | Zorunlu öğrenim çağına kadar olan çocukların zihinsel, fiziksel, duygusal ve sosyal gelişmelerini sistemli bir ortam içinde daha iyi sağlayan, yeteneklerinin gelişmesine yardım eden, onları ilkokula hazırlayan ve temel eğitimin bütünlüğü içinde yer alan eğitim devresine okul öncesi eğitim denir. | tr_TR |
dc.language.iso | tr | tr_TR |
dc.publisher | Uludağ Üniversitesi | tr_TR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights | Atıf 4.0 Uluslararası | tr_TR |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.subject | Okul öncesi eğitim | tr_TR |
dc.subject | Zorunlu öğrenim çağı | tr_TR |
dc.subject | Temel eğitim | tr_TR |
dc.subject | İlkokul | tr_TR |
dc.title | Okul öncesi eğitimin ülkemizdeki durumu | tr_TR |
dc.type | Article | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Uluslararası Hakemli Dergi | tr_TR |
dc.contributor.department | Uludağ Üniversitesi/Egitim Fakültesi. | tr_TR |
dc.identifier.startpage | 41 | tr_TR |
dc.identifier.endpage | 44 | tr_TR |
dc.identifier.volume | 7 | tr_TR |
dc.identifier.issue | 1 | tr_TR |
dc.relation.journal | Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi / Journal of Uludag University Faculty of Education | tr_TR |
dc.contributor.buuauthor | Başal, Handan Asude | - |
Koleksiyonlarda Görünür: | 1992 Cilt 7 Sayı 1 |
Bu öğe kapsamında lisanslı Creative Commons License