Skip navigation
Ana Sayfa
Listele
Bölümler &
Koleksiyonlar
Öğelere Göre Gözat:
Yayın Tarihi
Yazar
Başlık
Konu
Tür
Kapsam
WOS
Scopus
BAP
Avrupa Birliği Destekli Yayın Sayısı
TÜBİTAK Destekli Yayın Sayısı
Dil
Erişim
Bölüm
Yardım
Dil
Türkçe
English
Oturum
DSpace'im
Güncelleme Al
Profil Düzenle
Bursa Uludağ Üniversitesi
Açık Erişim Sistemi
Bursa Uludağ Üniversitesinin araştırma çıktılarının yer aldığı açık erişim sistemidir.
Açık Erişim@BUU
Yazar Toper, Özlem
Atla:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
veya bir kaç harf giriniz:
Sırala:
Başlık
Yayın tarihi
Gönderi tarihi
Sıra ile:
Artan
Azalan
Sonuçlar/Sayfa
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Yazarlar/Kayıt:
Tüm
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Gösterilen sonuçlar 1 - 4 den 4
Yayın Tarihi
Başlık
Yazar(lar)
2022-12-26
Çevrimiçi ebeveyn koçluğunun ebeveynlerin tepkiyi yarıda kesme ve yeniden yönlendirme uygulamasını edinmeleri ve otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarının basmakalıp davranışları üzerindeki etkisi
Toper, Özlem
;
Günnar, Betül Hediye
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Özel Eğitim Anabilim Dalı/Zihin Engelliler Eğitimi Bilim Dalı.
;
000-0002-6626-4987
2022-06-08
Çevrimiçi sunulan davranışsal beceri öğretiminin gelişimsel yetersizliği olan bireylerin güvenli sosyal medya kullanımı üzerine etkisi
Toper, Özlem
;
Tatar, Göksu
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Özel Eğitim Anabilim Dalı/Zihin Engelliler Eğitimi Bilim Dalı.
;
0000-0002-6535-6732
2022-07-04
Gelişimsel yetersizliği olan öğrencilere kendi vücutlarına ait bilgilerin öğretiminde çevrim içi sunulan sabit bekleme süreli öğretimin etkililiği
Toper, Özlem
;
Gökce, Fatma Akar
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Özel Eğitim Anabilim Dalı/Zihin Engelliler Eğitimi Bilim Dalı.
;
0000-0003-3067-4025
2023-02-17
Zihin yetersizliği olan öğrencilerin problem davranışlarının azaltılmasında küçük grupta uygulanan koşula dayalı olmayan pekiştirme uygulamasının etkililiği
Toper, Özlem
;
Şenkal, Ali
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Özel Eğitim Anabilim Dalı/Zihin Engelliler Eğitim Bilim Dalı.
;
0000-0001-7413-339X