Skip navigation
Ana Sayfa
Listele
Bölümler &
Koleksiyonlar
Öğelere Göre Gözat:
Yayın Tarihi
Yazar
Başlık
Konu
Tür
Kapsam
WOS
Scopus
BAP
Avrupa Birliği Destekli Yayın Sayısı
TÜBİTAK Destekli Yayın Sayısı
Dil
Erişim
Bölüm
Yardım
Dil
Türkçe
English
Oturum
DSpace'im
Güncelleme Al
Profil Düzenle
Bursa Uludağ Üniversitesi
Açık Erişim Sistemi
Bursa Uludağ Üniversitesinin araştırma çıktılarının yer aldığı açık erişim sistemidir.
Açık Erişim@BUU
Yazar Karatepe, Çiğdem
Atla:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
veya bir kaç harf giriniz:
Sırala:
Başlık
Yayın tarihi
Gönderi tarihi
Sıra ile:
Artan
Azalan
Sonuçlar/Sayfa
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Yazarlar/Kayıt:
Tüm
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Gösterilen sonuçlar 1 - 17 den 17
Yayın Tarihi
Başlık
Yazar(lar)
2005
Adult language learners' attitudes to the strategy training on vocabulary and reading in the classroom
Karatepe, Çiğdem
;
Döner, Aslıhan
;
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
2022-08-23
An analysis of face-to-face education versus emergency-remote teaching: Readiness of ELT teacher trainees
Karatepe, Çiğdem
;
Karakaya, Gözde
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
;
0000-0002-0417-9680
2006
Attitudes of student teachers towards a collaborative and student-centered learning in an EFL teacher education setting
Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi.
;
Gürsoy, Esim
;
Karatepe, Çiğdem
2000
Communication strategies of Turkish speakers of English
Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi.
;
Karatepe, Çiğdem
2023-01-31
An experimental study on enhancing efl learners’ pragmatic awareness and performance through WEB 2.0 tools online: Is teacher presence necessary?
Karatepe, Çiğdem
;
Civelek, Mustafa
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
;
0000-0002-4304-4252
2004
Gender differences in the use of requests by Turkish EFL learners
Karatepe, Çiğdem
;
Madak, Murat
;
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
2012-10-23
How do students' diaries enhance preservice English language teachers' reflectivity in practice?
Karatepe, Çiğdem
;
Cingöz, Selen
;
Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
2009
Indirectness and rapport: Turkish coffee cup reading example
Karatepe, Çiğdem
;
Yeşilyurt, Eylem
;
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
2023-06-19
Intercultural sensitivity in gaming communities: An investigation on the perceptions and practices of turkish university students
Karatepe, Çiğdem
;
Higashihara, Nilüfer Erdur
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
;
0000-0002-1429-6725
2021-02-16
Investigating intercultural communication sensitivity of freshmen and seniors pre-service ELT teachers
Karatepe, Çiğdem
;
Gürkan, Emin
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
2006
Opposition in Turkish news interviews
Karatepe, Çiğdem
;
Özen, Derya
;
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü.
2019-07-25
The role of metacognitive knowledge and strategies in Turkish EFL learners' writing achievement
Karatepe, Çiğdem
;
Çam, Esra
;
Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
2003
A Survey on learner autonomy and motivation in ESP in a Turkish context
Karatepe, Çiğdem
;
Tayar, Ayça Bingül
;
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
2002
Teacher perceptions on classroom management in teaching English as a foreign language
Karatepe, Çiğdem
;
Daloğlu, Ebru Melek
;
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
2012
Textbook evaluation in foreign language teaching : Spot on, grade 8 from students' and teachers' perspectives
Karatepe, Çiğdem
;
Özeş, Deniz
;
Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/ Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
2023-01-16
The relationship between motivation and pragmatic awareness: A case study of Turkish EFL learners
Karatepe, Çiğdem
;
Kıyançiçek, Ezgi
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
;
0000-0002-1865-0023
2014-07-02
The use of mnemonic devices for minimizing cross-association in teaching vocabulary to primary school efl learners
Karatepe, Çiğdem
;
Sarıoğlu, Mustafa
;
Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı