Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
???browse.menu.type???
???browse.menu.publicationcategory???
???browse.menu.wos???
???browse.menu.scopus???
???browse.menu.bap???
???browse.menu.ec???
???browse.menu.tubitak???
???browse.menu.language???
???browse.menu.accessrights???
???browse.menu.department???
Help
Language
Türkçe
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Açık Erişim@BUU
Browsing by Author Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 30
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2019-12-05
2019 Türkçe öğretim programı ve ilkokul Türkçe ders kitaplarının eleştirel okuma becerisi açısından değerlendirilmesi
Sadioğlu, Ömür
;
Esemen, Anıl
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
2020-07-17
3. sınıf öğrencilerinin yaşadığı okuma güçlüklerinin sebeplerinin yapay zekâ yöntemi ile modellenmesi
Kartal, Hülya
;
Çelik, Cemal
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
2022-05-16
Covid-19 pandemisi nedeniyle uzaktan eğitim ile devam eden ilk okuma yazma sürecine ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
Sadioğlu, Ömür
;
Teke, Gülşah
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
;
0000-0002-6249-4101
2022-02-04
Çevrim içi öğretim sürecinde ilkokul öğrencilerinin istenmeyen davranış düzeylerinin belirlenmesi ve farklı değişkenler açısından incelenmesi
Sezer, Gönül Onur
;
Gaga, Çağla
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
;
0000-0002-8050-8415
2022-10-07
Dördüncü sınıf öğrencilerine verilen matematik okuryazarlığı eğitiminin, matematik okuryazarlığı ve matematik dersindeki akademik başarıya etkisi
Yazgan, Yeliz
;
Erişen, Gülay
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
;
0000-0003-3764-681X
2023-06-23
Dördüncü sınıf öğrencilerinin matematiksel okuryazarlık, rutin olmayan problemleri çözme ve matematik başarıları arasındaki ilişki
Yazgan, Yeliz
;
Ocak, Kübra Akdeniz
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
;
0009-0005-1875-1472
2020-01-06
Ebeveyn tutumları ile okul öncesi dönem çocukların okul olgunlukları arasındaki ilişki
Zeteroğlu, Elvan Şahin
;
Kozan, Duygu
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
2021-07-26
Hayat bilgisi ders kitaplarının zorbalık konusuna yer verilmesi bakımından incelenmesi
Bilgin, Asude
;
Sönmez, Abdulsamet
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
2022-07-06
Hayat bilgisi öğretiminde çocuklar için felsefe (P4C) yaratıcı düşünme becerisi etkinliklerinin öğrencilerin yaratıcı düşünme becerisine etkisi
Bilgin, Asude
;
Akan, Ramazan
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
;
0000-0002-0525-0389
2022-04-08
Hayat bilgisi öğretiminde hayal gücü geliştirici etkinliklerin öğrencilerin yaratıcı hayal gücü gelişimine etkisi
Oksal, Aynur
;
Aydın, Yıldıray
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
;
0000-0001-8848-7463
2019-12-23
Bir ilkokulda gürültü kirliliğini azaltmaya yönelik eğitim çalışmalarının değerlendirilmesi
Bulunuz, Mızrap
;
Gezgin, Cemile Sinem Akyün
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
2019-08-30
İlkokul 3.ve 4. sınıflarda okulda gürültü kirliliği uygulamalarının değerlendirilmesi
Bulunuz, Mızrap
;
Yılmaz, Mehmet
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
2022-01-31
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin yazım kurallarını uygulama, noktalama işaretlerini kullanma düzeyleri ile yazma eğilimleri, tutumları ve Türkçe ders başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Balantekin, Yakup
;
Çallık, Emine Ocak
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
;
0000-0002-5946-0576
2023-05-26
İlkokul öğrencilerinin dinleme stratejilerini kullanarak dinlediklerini anlama ve yazılı anlatıma aktarma becerilerinin geliştirilmesi
Balantekin, Yakup
;
Çolak, Hazal
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
;
0000-0003-3107-3555
2021-08-31
İlkokul öğrencilerinin okuma alışkanlığı kazanmasını etkileyen faktörlerin belirlenmesi: Bir karma yöntem araştırması
Balantekin, Yakup
;
Gül, Esra
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
2020-08-07
İlkokul öğrencilerinin yaptıkları resimlerinde sınıf öğretmeni algısı
Sezer, Gönül Onur
;
İyison, Gözde
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
2020-01-07
İlköğretim öğrencilerinin problem çözme becerilerini yordayan değişkenlerin incelenmesi
Oksal, Aynur
;
Çağatay, Elvan
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
2020-06-26
Okulun hazır olması açısından ilkokulların incelenmesi
Kartal, Hülya
;
Güner, Fatih
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
2022-12-22
“Okuma kültürü-dijital okuma farkındalık programının” özel eğitim ve sınıf öğretmeni adaylarının okuma kültürü ve dijital okuma farkındalık düzeyleri üzerindeki etkisinin belirlenmesi
Kartal, Hülya
;
Turhan, Ceyda
;
Yalçıntaş, Esra
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
;
0000-0001-6971-0519
2021-12-09
Okuma kültürünün edindirilmesinde okulun rolü
Kartal, Hülya
;
Soyuçok, Mehmet
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.