Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
???browse.menu.type???
???browse.menu.publicationcategory???
???browse.menu.wos???
???browse.menu.scopus???
???browse.menu.bap???
???browse.menu.ec???
???browse.menu.tubitak???
???browse.menu.language???
???browse.menu.accessrights???
???browse.menu.department???
Help
Language
Türkçe
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Açık Erişim@BUU
Browsing by ???browse.type.metadata.department??? Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü.
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 3 of 3
Issue Date
Title
Author(s)
2018-10-23
Gömülü Sistemler ve Robotik Uygulamalar dersine ilişkin öğrenen özellikleri ve görüşleri: Bir öğretim tasarımına doğru
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü.
;
Uzun, Adem
;
Uz, Rüçhan
2018-05-14
The mediating role of self/everyday creativity and depression on the relationship between creative personality traits and problematic social media use among emerging adults
Kırcaburun, Kağan
;
Griffiths, Mark D.
;
Şahin, Feyzullah
;
Bahtiyar, Muhammed
;
Atmaca, Taner
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü.
;
0000-0002-0731-6505
;
Tosuntaş, Şule Betül
;
56400946800
2019-10-22
Programlama öğreti̇mi̇nde kullanılabi̇lecek yazılımlara i̇li̇şki̇n öğretmen görüşleri̇
Baltalı, Salih
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü.
;
0000-0001-6935-346X
;
Uzun, Adem